۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين

تاریخ ایجاد: ۱۴۰۱ دوشنبه ۶ تير   تاریخ بروزرسانی: ۱۴۰۱ سه شنبه ۲۰ دي   

 

به همت مدیریت امور بین الملل دانشگاه و با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی، جشن سپید جامگی با اجرای برنامه های متنوع برای دانشجویان همراه با اهداء روپوش سفید، سوگندنامه و نیز اهداء جوایز دانشجویان خارجی برتر در حضور رئیس و جمعی از معاونین و مسئولین دانشگاه، چهارشنبه 25 خرداد در محل سالن کنفرانس مرکز آموزش مداوم پزشکی برگزار شد.

پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از دانشجویان خارجی و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، دکتر امیرحیدری مدیر امور بین الملل، ضمن خیر مقدم و معرفی میهمانان و همچنین بیان اهداف و برنامه های نشست مراسم را آغاز کرد. سپس دکتر احمدی نژاد ریاست دانشگاه ضمن خوشامدگویی به معرفی دانشگاه برای دانشجویان بین المللی پرداخت. حجت الاسلام دکتر عارفی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز ضمن بیان نکاتی در خصوص مهاجرت تحصیلی و فرصت ها و چالش های آن از دانشجویان خواست که به هنجارهای کشور میزبان تحصیل خود توجه داشته باشند.

در ادامه سرگرد شمس الدینی پلیس گذرنامه به تشریح مسائل امنیتی انتظامی دانشجویان بین المللی و خانم دکتر لنگرودی به تشریح مسائل انضباطی خوابگاه و پوشش دانشجویان پرداخت. دکتر سلطانی نژاد سرپرست اداره مشاوره نیز ضمن معرفی اداره مشاوره معاونت دانشجویی فرهنگی، آمادگی دانشگاه را برای حل مسائل مختلف دانشجویان اعلام کرد. دکتر دبیری پیشکسوت دانشگاه نیز به صورت جامع به معرفی موسسین و تاریخچه دانشگاه از ابتدا تاکنون پرداخت.

در انتها دکتر امیرحیدری متن سوگندنامه را قرائت کرده و از دانشجویان خواست تا سوگندنامه را همخوانی کنند.

از دیگر برنامه های این مراسم برای دانشجویان می‌توان به دو اجرای گروه بین المللی تواشیح، اجرای سرود توسط گروهی از دانشجویان پسر، اقامه نماز، پذیرایی و شام اشاره کرد.